Inngå Felleskjøpets 3-årige Presisjon Supportavtale, og få en gunstig kampanjepris på første året. For 2900,- MVA får du nå tilgang til de store fordelene ved supportavtalen, og oppdatert din GPS mottager.
Les mer om programvareoppdateringen her
Med denne supportavtalen fra Felleskjøpet får du spesialisthjelp i sesong når det virkelig gjelder. I tillegg til hjelp med klargjøring, gjennomgang av display og programvareoppdateringer får du også eksklusiv tilgang til vårt AMS vakttelefonnummer som er tilgjengelig 08.00-21.00 i hverdager, og 09.00-18.00 på lørdager i sesong.
Kampanjeprisen gjelder i perioden 15.oktober – 30. april
Avtalen gjelder for tre sesonger, og hver sesong faktureres med 4900,- i forkant av sesongstart. Avtalen kan avsluttes ved å ikke bekrefte fornyelse ved neste sesong. Sesongen strekker seg fra uke 16 til og med uke 42.
Konto i Felleskjøpet og vil ha kjøpet på faktura?
Logg inn i netthandelen med Min Gård-kontoen din, og du vil få mulighet til å fakturere kjøpet på ditt kundenummer.
Dette får du:
- Eksklusiv og utvidet AMS spesialist-support i sesongukene 16-42
- Online maskinsupport via telefon og display (RDA)
- Oppsett, programvareoppdatering og aktivering av komponenter (display, mottakere, kontrollere). Ikke montering.
- Gjennomgang av «min side» på MyJohnDeere.com ved oppstart
- Døgnåpen servicetelefon (verksted) for teknisk support 24/7
- Support til fornying av SF-3 og M-RTK abonnement
- Årlig hjelp til programvareoppdatering av display og antenne (forutsetter oppdatert hardware og tilgjengelig programvareoppdatering)
- Videobibliotek, instruksjonsvideoer på displayer etc.
- Tilbud om brukerkurs på displayer etc. fra egen kurskatalog
Avtalebetingelser:
- Avtalen er gjeldende tre (3) sesonger fra signeringsdato og vil automatisk faktureres ved start av neste to påfølgende sesonger.
- Abonnementet faktureres fortløpende fra signeringsdato og deretter hver januar påfølgende år/sesong. Avtalen forutsetter at maskinvare er tilgjengelig og nødvendig programvare er installert.
- Avtalen er en supportavtale og inkluderer ikke abonnement, endring av hardware, servicearbeid eller kjøring.
- AMS vakttelefonnummer er for kunder med aktiv FK PSA
Har du spørsmål om produktet? Ta kontakt og vi hjelper deg! Ønsker du å snakke med noen på din nærmeste avdeling kan du følge denne lenken for å finne kontaktinformasjon dit.