Vårt nettsted støtter ikke lenger Internet Explorer. Vi anbefaler alle å benytte seg av andre nettlesere, da Explorer ikke er optimalisert for sikkerhet eller hastighet i dagens nett og nettsider. Bruk mer moderne nettlesere som Edge (Windows sin nye nettleser), Chrome, Firefox eller Safari (Hvis du bruker Mac).
Our site no longer supports Internet Explorer. We recommend everyone to use other browsers, as Explorer is not optimized for the security or the speed in today's networks and websites. Use more modern browsers such as Edge (Windows new browser), Chrome, Firefox or Safari (If you use Mac)
Kornmottakssidene inneholder driftsmeldinger, åpningstider, adresse og kontaktinfo til våre kornmottak.
Om du ikke finner ditt kornmottak i listen under, kan du søke informasjon i vår kartløsning.
I Min gård kan du enkelt bestille time for kornlevering. Timebestilling på nett reduserer køer og gir kornprodusenten, transportøren og Felleskjøpet en mer effektiv og forutsigbar hverdag i en hektisk innhøstingsperiode.
Timebestilling sikrer en effektiv og kontrollert mottakssituasjon med vekt på korrekt sortering, tørking og kvalitet. Dette gir Felleskjøpet mer forutsigbarhet og produsenten bedre kontroll på tidsbruk ved levering til mottak.
Avhengig av kapasitet og produsentenes leveringsmønster i det aktuelle området, vil siloleder ha ansvaret for å legge ut nye ledige timer. Dersom det av driftsmessige årsaker blir forandringer, vil det bli spesifisert i driftsmeldinger fra mottaket og gitt direkte beskjed via sms til produsenter med reservert time.
OBS! Hvilke arter det enkelte kornmottak mottar finner du i Mottaksoversikten.
Du kan gå til Timebestilling via Min Gård, enten du bruker pc, nettbrett eller mobiltelefon. Klikk her for å gå til Min Gård.
Etter innlogging i Min gård vil du raskt se en gul ramme til høyre på skjermen med link direkte til korntimer. Alternativt kan du samme sted be om å få tilsendt linken på SMS til din telefon. På Min Gård kan du også følge dine kornleveranser og kornoppgjør.
Du kan også gå direkte til Timebestilling her.
NB! Får du feilmelding ved forsøk på innlogging via direktelenke til Timebestilling, oppfordrer vi til å logge inn gjennom Min gård, eller kontakte Kundeservice.